برپایی نمایشگاه شمیم خدمت در امامزاده محمد(ع) گلوگاه

برپایی نمایشگاه شمیم خدمت در امامزاده محمد(ع) گلوگاه

حجت‌الاسلام عباسعلی مهدوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آن‌ها یکی از اهداف و برنامه‌های طرح شمیم خدمت اوقاف مازندران به‌شمار می‌رود.

وی معرفی توانمندی‌ها و محصولات تولیدی محلی را از دیگر اهداف طرح شمیم خدمت برشمرد و افزود: این طرح با محوریت بقاع متبرکه شهرستان گلوگاه و با حضور تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنایع دستی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با بیان اینکه با اجرای طرح شمیم خدمت محصولات تولیدی افراد بومی در جوار بقاع متبرکه به نمایش گذاشته می‌شود، ادامه داد: این اقدام یکی از اهداف اوقاف در حمایت از تولید و توانمندسازی تولیدکنندگان منطقه است.

مهدوی‌راد از برپایی نمایشگاه شمیم خدمت در جوار آستان مقدس امامزاده محمد(ع) گلوگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از امروز برپا خواهد شد و تا فردا ۲۳ مردادماه برای بازدید از علاقه‌مندان دایر است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی و فراورده‌های مرتبط با انجیر در آن به نمایش گذاشته می‌شود تا علاقه‌مندان با خرید محصولات در توانمندسازی و حمایت از تولیدکنندگان بومی نقش ایفا کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.