سه امتیاز کسر شده به تیم شمس آذر بازمی‌گردد/ ورزشگاه قزوین برای حضور بانوان مناسب‌سازی شد

سه امتیاز کسر شده به تیم شمس آذر بازمی‌گردد/ ورزشگاه قزوین برای حضور بانوان مناسب‌سازی شد

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از مراحل نهایی آماده‌سازی ورزشگاه سردار آزادگان گفت: موضوع میزبانی قزوین در مسابقات لیگ برتر قطعی شده و براساس بازدیدهای انجام شده از سوی سازمان لیگ امکان برگزاری مسابقات در قزوین وجود دارد.

استاندار قزوین افزود: کمیته‌ای در استان شکل گرفت که زیرساخت‌های لازم را تامین کند و به‌رغم محدودیت‌های بودجه‌ای بخش عمده‌ای از اقدامات با بودجه استان تامین شده است، البته متولی اصلی بازسازی و آماده‌سازی، سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بوده که بخشی از تعهدات را انجام داده و بخش دیگر هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمام تعهدات استانی و حتی موارد بیشتر هم برای آماده‌سازی ورزشگاه انجام شده است، گفت: در بخش پارکینگ، فضا برای پارک خودرو به اندازه کافی وجود دارد و شهرداری باید نسبت به مناسب‌سازی محیط اقدام کند که در این زمینه هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: ورزشگاه بر اساس استانداردهای موجود برای حضور بانوان مناسب‌سازی شده و از سازمان لیگ درخواست داریم که مجوز حضور بانوان در ورزشگاه سردار آزادگان را برای همه بازی‌های تیم شمس آذر فراهم کند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا