اعلام آمادگی یکی از متهمین پیش‌فروش خودروی قزوین برای فروش اموال/مردم صبور باشند

اعلام آمادگی یکی از متهمین پیش‌فروش خودروی قزوین برای فروش اموال/مردم صبور باشند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در استان گفت: متهمین درگذشته باوجود مهلت شش تا هفت ماهه حسن نیتی نشان ندادند که منجر به دستگیری 20 نفر از آن‌ها شد و این دستگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر 80 خودرو و چند پلاک ثبتی شامل املاک و زمین شناسایی و توقیف شده که به فروش خواهند رسید.

مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: افرادی که با متهمین مشارکت داشتند چه خارج و چه داخل استان باشند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت؛ از ظرفیت‌های مرکز، وزارت اطلاعات و مسئولین عالی قضایی کمک و مشاوره گرفته شده و تمام تلاش ما این است که زمان پرداخت خسارت مردم کوتاه‌تر شود؛ اما به دلیل پیچیدگی کار نمی‌توان زمان دقیق اعلام کرد.

وی با تاکید بر صبور بودن سرمایه‌گذاران و اعتماد به دستگاه قضا گفت: بی اعتمادی، کارها را دشوارتر می‌کند؛ برخی افراد اقدامات ساختارشکنانه و مجرمانه انجام می‌دهند؛ کسی حق ندارد برای رسیدن به حق خود حقوق دیگران و جامعه را تضییع کند.

شعبانی ادامه داد: اقداماتی مانند برهم زدن نماز جمعه جرم است و با این افراد برخورد می‌شود و افرادی که صحنه‌گردانی کردند تحت پیگرد قرار خواهند گرفت و تکرار این دست اقدامات عواقب خواهد داشت.

انتهای پیام/منبع: ايلنا