اعتراض مسافران پرواز تهران به ماهشهر به دلیل تاخیر زیاد/هیچ‌کس پاسخگوی مسافران نبود

اعتراض مسافران پرواز تهران به ماهشهر به دلیل تاخیر زیاد/هیچ‌کس پاسخگوی مسافران نبود

به گزارش ایلنا از خوزستان؛ لغو پروازها، تاخیرهای چند ساعته، کمبود بلیط و کیفیت نامناسب هواپیماها از جمله اعتراضات مردم است.

یکی از شهروندان ماهشهری در تماس با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به تجربه پرواز خود در روز جمعه ۲۰ مردادماه، می‌گوید: تمام مسافران از جمله تعدادی که برای درمان فرزند خود به تهران آمده بودند، برای بازگشت با پرواز ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه عازم ماهشهر بودیم که بعد از حضور در فرودگاه متوجه شدیم که پرواز با چند ساعت تاخیر انجام می‌شود و پیامکی برای اطلاع‌رسانی به مسافران ارسال نشده بود و همین بی اطلاعی باعث معطلی مردم در فرودگاه شد.

وی می‌افزاید: تعدادی از مسافران این پرواز مردان و زنان سالخورده، افراد بیمار و حتی یک نوزاد چند ماهه که نارسایی قلبی داشت و همراه مادر خود در جمع مسافران بود تشکیل می‌داد.

این شهروند می‌گوید: در این چند ساعت مشخص نبود قرار است پرواز انجام شود یا خیر، که بعد از معطلی جمعیت بالاخره ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه کانتر فعال و تا ساعت ۱۷ تکلیف پرواز مشخص نبود و ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه بالاخره پرواز انجام شد.

وی در ادامه اضافه می‌کند: جمعیت زیادی سوار اتوبوس شدند تا به سمت هواپیما بروند ولی به محض رسیدن به هواپیما درب اتوبوس به مدت ۱۰ دقیقه بسته ماند و اجازه خروج مسافران و سوار شدن به هواپیما را نمی‌دادند و جمعیت بالا، باعث گرمای طاقت فرسا شد، به طوری که نوازاد چند ماهه که دارای نارسایی قلبی بود بی حال شد و تمام مسافران نگران این وضعیت شدند.

او تصریح می‌کند: با هر کسی صحبت می‌کردیم نه تنها پاسخ درستی به ما داده نمی‌شد بلکه ما را به مسئولین دیگر پرواز حواله می‌کردند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.