عکس| خوش‌گذرانی مسی در فلوریدا ادامه دارد/ مهمانی لئو، بکام و دوستان پس از برد شیرین

لیونل مسی

پس از اینکه اینترمیامی در روز جمعه بلیت رفتن به مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ را با شکست ۴-۰ شارلوت به دست آورد، لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو با چند دوست از جمله دیوید بکام و سرخیو بوسکتس و همسرانشان به جشن و پایکوبی پرداختند.

این جشن در استیک‌هاوس ژاپنی توسط دیوید گراتمن و خکو برگزار شد. میامی به زندگی شبانه‌اش معروف است و مسی از زندگی در آنجا نهایت استفاده را می‌برد. این استیک‌هاوس با تم ژاپنی یک مکان منحصر به فرد و مجلل است که مشهورترین افراد را به خود جذب می‌کند. این اولین باری نیست که مسی در میامی در حال خوشگذرانی دیده می‌شود. او اخیراً در یک رستوران ایتالیایی در حال جشن گرفتن پیروزی تیمش مقابل آتلانتا به همراه همسرش آنتونلا، بکام و ویکتوریا، خورخه ماس و بوسکتس و همسرانشان دیده شد.

مسی چهارمین و آخرین گل بازی مقابل شارلوت را به ثمر رساند. او از زمان ورود به MLS در مجموع ۸ گل به ثبت رسانده است. بازی بعدی اینترمیامی روز سه‌شنبه مقابل فیلادلفیا یونیون برای رسیدن به فینال لیگ کاپ است. اگر مسی در اولین حضورش در تورنمنتی در آمریکا قهرمان شود، مطمئناً بیشتر از اینها جشن خواهد گرفت.

این مطالب را هم بخوانید:

  • تصاویر| شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان/ روزهای خوش میامی

  • تصاویر| سلبریتی‌هایی که برای دیدن مسی در ورزشگاه اینترمیامی حاضر شدند/ از لبرون جیمز اسطوره‌ای تا کیم کارداشیان و خانواده دیوید بکام

عکس| خوش‌گذرانی مسی در فلوریدا ادامه دارد/ مهمانی لئو، بکام و دوستان پس از برد شیرین

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.