رویداد ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی نشاط‌محور است

رویداد ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی نشاط‌محور است

به گزارش خبرنگار مهر، حکیم‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌های ورزشی دختران در اردبیل اظهار کرد: سی و دومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی سراسر کشور با حضور استان‌های مختلف در حال برگزاری است که امیدواریم در چهار روز برگزاری این رویدادها فرصت همراهی و تعاملات بیشتر دانش‌آموزان، سرپرستان، مربیان و اولیا را شاهد باشیم.

وی از تدارک شایسته اردبیل در میزبانی این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: همکاران ما در قالب سرپرستان تیم‌های ورزشی از استان‌های مختلف افراد با تجربه و با اخلاق هستند و یقین داریم این مسابقات با آرامش کامل و بدون حاشیه برگزار خواهد شد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور حفظ شعائر اسلامی را با نظارت دقیق سرپرستان و مربیان در برگزاری این رویداد یادآور شد و تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا کمی‌ها و کاستی‌ها را نادیده گرفته و با همدلی بیشتر در برگزاری جشنواره تلاش و همتی راستین داشته باشیم.

حکیم‌زاده حضور دانش‌آموزان را در نمازهای جماعت، برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و گردش در مناطق مختلف تاریخی و جاذبه‌های دینی این استان را یادآور شد و افزود: مسئولان استان تدارک مناسب در قالب این رویداد دیدند تا در مدت چهار روز حضور تیم‌ها شرایط بهره‌مندی از این فضا فراهم آید.

وی رعایت نظافت و مسائل بهداشتی را در خوابگاه‌ها و محل اسکان و تغذیه یادآور شد و خاطرنشان کرد: شایسته است دانش‌آموزان با سحرخیزی در کنار خوردن صبحانه، خود را با نشاط و سرزندگی برای برگزاری مسابقات و رویدادها آماده کنند.

حکیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش با اعزام چهار ناظر وزارتی در بخش‌های بهداشتی، فرهنگی، پذیرش اسکان و همچنین ناظر کل سعی دارد تا ارزیابی نهایی را از این مسابقات انجام داده و بهترین تجربیات را برای رخدادهای پیش رو در نظر بگیرد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور بیان کرد: تمام تلاش مسئولان استان بر این بوده تا چهار سالن ورزشی را برای مسابقات والیبال و فوتسال مهیا کنند که انتظار می‌رود با استانداردهای تعریف شده این مسابقات که بیشتر جنبه جشنواره‌ای خواهد داشت، با رضایتمندی شرکت‌کنندگان برگزار و به اتمام برسد.

منبع: مهر