خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند

خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد قاسم ناظر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مرداد در سالن قصر شیرین این موزه برگزار شد.

در ابتدای این آئین سردار ناظر گفت: عصری که در آن هستیم دوران بحران، جنگ و جدال رسانه‌ای است. دشمن از رسانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند. در خارج از کشور کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه نظام و انقلاب انجام می‌شود و دشمن در موضوعات سیاسی، فرهنگی و باورهای دینی اذهان مردم را مورد هدف قرار داده است. اصحاب رسانه که در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند می‌توانند اثرگذار و مهم باشند و حیله‌های دشمن را تعدیل کنند تا اثرگذاری کمتری در اذهان مردم و جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن تا دیروز به نظام و انقلاب و مسئولین توهین می‌کرد اما الآن کار به جایی رسیده است که به مردم هم توهین می‌کند. از آنجایی که بسیاری از فراخوان‌های دشمن برای تجمع و اغتشاش ناکام ماند دشمنی اش با مردم و نظام بیشتر شده است.

در پایان این آئین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: خبرنگاری فلسفه یک نگرش تأثیرگذار بر باورهای فرهنگی و دینی مردم است. خبرنگاران حوزه دفاع مقدس باید فرهنگ مقاومت و ابعاد مدیریت، فن آوری، اقتصادی و نظامی صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس را به مردم انتقال بدهند و اذهان را روشن کنند. از دفاع مقدس باید الگو گرفته شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.