افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ساکی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد: در طی چهار ماه گذشته در ملایر یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است و در این مدت ۹۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراکز بازپروری فرستاده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر به صورت هفتگی گفت: در چهار ماهه امسال یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت مزاحم توقیف شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۰ درصدی افزایش را شاهد هستیم.

ساکی خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله‌محور نیز به صورت هفتگی اجرا می‌شود که برای اجرای هر چه بهتر این طرح و امنیت محله، از ظرفیت معتمدین، متنفذین، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی وقوع قتل در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان بیان کرد: در نزاع و درگیری فردی نیز ۳۰۰ درصد کاهش داریم.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: در چهار ماهه امسال ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان کشفیات یک درصد افزایش داشته است.

ساکی با بیان اینکه در مدت یاد شده تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و فوتی برون شهری نیز هشت درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد، گفت: دستگیری متهمان فراری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش و رشد دو برابری داشته است.

وی افزود: امنیت ذهنی مرهون زحمات اصحاب رسانه بوده و تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه به واسطه فعالیت‌های امنیتی که انجام می‌شود، مردم نسبت به نظام ولایت و رهبری خوش‌بین می‌شوند، بیان کرد: دشمنان از همه توان خود برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند.

وی به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید مجهز به سلاح ایمان و سواد رسانه‌ای مجهز باشیم.

ساکی خاطرنشان کرد: شهادت سرهنگ شهید "علی میرزایی" در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، نتیجه فرهنگ عاشورایی و مهدوی است.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: شهادت شهید میرزایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نشان داد که ملت ایران پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و حمایت قاطعانه خود را از نظام، انقلاب و رهبری و مکتب امام حسین (ع) در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید نشان دادند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.