یک مطالبه مهم در حوزه مسکن ملی؛ صدای بلدالامین کرمان را بشنوید

یک مطالبه مهم در حوزه مسکن ملی؛ صدای بلدالامین کرمان را بشنوید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در روزهایی که قیمت مسکن سر به فلک کشیده و اجاره‌بها هم در وضعیت هشدار قرار گرفته است، حدود ۴ هزار خانوار می‌توانستند در سرپناه خودشان بمانند اگر مجموعه دولت همت و همکاری می‌کرد!

سال ۹۸ یعنی دو سال تا پایان دولت سابق، پروژه‌ای به نام مسکن ملی را در شهرک بلدالامین کلید زدند و از هر متقاضی ۴۰ میلیون تومان دریافت کردند. روزها گذشت و دو سال پایانی دولت دوازدهم در حالی پایان یافت که هیچ کسی به افراد ثبت نام شده هیچ توضیحی نداد که خانه‌های شما چه می‌شود، پول شما کجا رفته و چرا هیچ اتفاقی در شهرک نمی‌افتد.

دو سال از دولت جدید هم گذشته و وضعیت بدون تغییر مانده است، حالا بعد از ۴ سال صدای اعتراض متقاضیان مسکن ملی در بلدالامین بلند شده و آقای اسماعیلی نماینده آنها گلایه متقاضیان را به خبرگزاری فارس آورده تا شاید مسوولان پای درد و دلشان بنشینند، مشکلات پیش روی‌شان را حل و شروع به ساخت واحدهای آنها کنند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شروع واحدهای مسکن ملی، آن را در دوره ریاست جمهوری روحانی دانست و با بیان اینکه همه ما سال ۹۸ ثبت نام کردیم و ۴۰ میلیون تومان هم از ما گرفتند، گفت: قرار بود در شهرک بلدالامین ۸ فاز ۵۰۰ واحدی بسازند و در نهایت ۴ هزار خانه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی اضافه کرد: بعد از سه سال هیچ اتفاقی نیفتاد، پیگیری‌های زیادی انجام دادیم و دوباره ۵۰ میلیون تومان از ما گرفتند، دوباره یک سال گذشته و کار هیچ پیشرفتی نداشته است.

اسماعیلی از حضور چندین ساله خود و دیگر متقاضیان در ادارات مختلف سخن به میان آورد و عنوان کرد: متولی ساخت مجموعه‌ها، مسکن‌وشهرسازی است، اما همواره گره کار را به استانداری و شهرداری ربط می‌دهند در صورتی که اگر موردی هم باشد آنها باید بین خودشان آن را حل کنند و هرچه زودتر واحدهای بلدالامین را بسازند.

وی عنوان کرد: فازهای ۱ و ۳ تقریبا ۵ درصدی پیشرفت کار دارند اما فازهای ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ زمین خالی است و هیچ آثاری از خانه سازی در آن دیده نمی‌شود.

امیدواریم مسوولان استان صدای این مردم را شنیده و خدمت به آنها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، ۴ سال زمان زیادی است، اگر نمی‌توانستند پروژه‌ای را به پایان برسانند چرا آن را شروع کردند، هزینه آن را از مردم گرفتند و با آن چه کردند، شفافیت در این زمینه هم می‌تواند خیلی از گره‌ها را باز کند.

گزارش از: آمنه شهریارپناه

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.