برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در سنندج

برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون بازرگانی داخلی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان شامگاه امروز در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی سنندج اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل صمت در کردستان است و به همین منظور نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا 30 تیرماه جاری در این محل دایر است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی و شناساندن توان تولیدکنندگان از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها است و براساس نیازهایی که در مجموعه استان وجود دارد برگزاری نمایشگاه‌ها در طول سال و ایام مختلف در دستور کار صمت قرار دارد.

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: امسال 14 عنوان نمایشگاه تخصصی در ایام مختلف سال در استان برگزار می‌شود.

سمیعی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها بیشتر جنبه بازاریابی، بازارسازی و معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی دارند، گفت: نمایشگاه‌ها بستر مناسبی برای توسعه و رونق صادرات در داخل و خارج از کشور است.

به گفته وی، نمایشگاه‌ها محل و ظرفیت خوبی برای تبادل نیازها، سلایق و ضروریاتی است که بین مصرف کننده و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب 60 غرفه با حضور تولیدکنندگانی از 28 استان کشور از جمله تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و…در این نمایشگاه حضور دارند.

سمیعی افزود: کیفیت بالا و بروز بودن از ویژگی‌های محصولاتی است که در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است و امیدواریم شاهد رونق هرچه بیشتر آن با استقبال خوب مردم باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت تولید مبلمان از ویژگی‌های شرکت‌های تولیدکننده حاضر در نمایشگاه تخصصی مبل در سنندج است، اذعان کرد: مردم با حضور و استقبال گرم خود از این نمایشگاه ضمن حمایت از تولیدکنندگان می‌توانند جنس دلخواه خود را در کیفیت بالا و قیمت پایین‌تر نسبت به بازار خریداری کنند.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل از امروز تا 30 تیرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برپا و پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.