انتخاب افراد کارآمد در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است

انتخاب افراد کارآمد در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است

علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از سال های گذشته متاسفانه بدعتی در عرصه تبلیغات اخذ کرسی نمایندگی مجلس یا شورای اسلامی و حتی ریاست جمهوری بنا نهاده شده است که بنا به اجبار هر فردی توانمندی مالی برای صرف هزینه‌های چند میلیاردی را دارد، وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شود و در صورت نبود بنیه مالی می‌بایست به کانون‌های ثروت و قدرت وابسته شده تا پس از راهیابی به مجلس یا شورا وامدار آنها بوده و مردم را به حال خود رها نماید. و اگر خود هزینه نماید باید در تمام دوران نمایندگی تلاش نماید چندین برابر هزینه‌های مصروف خود را جبران و سود بیشتری را نیز داشته باشد.

وی افزود: در این میان افراد تحصیلکرده، کارآمد، نخبه، شجاع، مطالبه‌گر و همسو وجود دارند که وقتی از آنها درخواست می‌شود شما هم در انتخابات شرکت نمایید در پاسخ اعلام می‌نمایند با کدام پول و سرمایه؟! مگر می‌شود در عرصه انتخابات با صاحبان ثروت رقابت نمود؟

حسینی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با دعوت از اصحاب رسانه بویژه رسانه‌های استانی و محلی و نیز تشکل‌های مردمی و سمن‌ها، زمینه حضور افراد شایسته واقعی را در عرصه رقابت انتخاباتی فراهم نمایند و ضمن معرفی آنان به عموم مردم با حمایت قاطع از آنان زمینه ورود این افراد را به مجلس شورای اسلامی فراهم نمایند تا توسعه همه جانبه کشور و استان را به جهت تقنینی و نظارتی شاهد باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: امروز وقتی در محافل و مجالس برخی داوطلبان اخذ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی می‌نشینیم متاسفانه شاهد تحلیل‌ها و محاسبات غلط آنان بوده که چون فلان طیف و جناح مشارکت کمی دارد و یا مشکلات اقتصادی مردم عامل حضور کم‌رنگ آنان در انتخابات خواهد شد پس می‌توان به امید آرای قبیله و عشیره خود و صرف هزینه‌های میلیاردی در این رقابت پیروز شد.

حسینی اذعان داشت: به حقیقت باید گفت مردم فهیم کشور و استان کردستان به وقت حضور ثابت کرده‌اند که در صحنه هستند و اجازه تعبیر خواب این افراد دوستدار مقام و کسب ثروت و شهرت را نخواهند داد.

وی تأکید کرد: بی‌شک آحاد مردم برای تحقق مطالبات خود و توسعه شهر و دیار خویش افراد کارآمد را به مجلس می‌فرستند و این داوطلبان نیز باید به رقابتی سالم و باشکوه و حضور حداکثری مردم فکر کنند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.