ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای ارتقای شاخص‌های توسعه شهری

ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای ارتقای شاخص‌های توسعه شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی شورای اسلامی مصطفی حیدری در جلسه سرمایه‌گذاری حوزه شهری گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی شهر ثابت کردند با دست خالی هم می‌توان کار کرد و تفاوت این دوره مدیریت شهری این است که در این شرایط اقدامات عمرانی انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازی به تلاش جهت ایجاد درآمد پایدار ندارند، اما شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها برای رفع مشکلات در این راستا اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه‌های ساخت و مسائل آن موجب شده است که از ابتدای سال تعداد انگشت‌شماری پروانه ساختمانی صادر شود، بنابراین به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود هستیم.

حیدری تاکید کرد: مدیریت شهری به درآمد ناچیز در استان بسنده نکند و از مرکز هم تأمین اعتبار صورت گیرد و جذب این اعتبارات نیازمند تلاش مضاعف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت توجه شهرداری‌ها به سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، می‌تواند منتج به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در تمام بخش‌های شهر شود، بنابراین به منظور بالا بردن سطح دانش شهرداران و کارشناسان برای تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، چگونگی جذب سرمایه‌گذار و نحوه دریافت تسهیلات به آموزش نیاز است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.