احداث و بهسازی بیش از ۱۳۲ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

احداث و بهسازی بیش از ۱۳۲ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون احداث و بهسازی ۱۳۲.۲ کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی با اعتبار هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: از این میزان ۲۲.۲ کیلومتر راه روستایی استان با صرف هزینه ۷۱۵ میلیارد ریال احداث و ۱۱۰ کیلومتر روکش راه آسفالت با هزینه ۴۹۵ میلیارد ریال برای بهره‌مندی مردم انجام شده است.

سهرابی با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه بیش از پیش می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال ۵۹ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان آسفالت شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهند که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که در حال حاضر ۵۹۶۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.