ماجرای درگیری در بندر کلاهی و کشف ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

ماجرای درگیری در بندر کلاهی و کشف ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت : با رصد واقدام اطلاعاتی توسط عوامل دریابانی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال سوخت قاچاق بوسیله مشک های ماری از طریق خور بندر کلاهی به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری مشترک عوامل دریابانی این شهرستان با تشکیل چند اکیپ منسجم به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت : با توجه به اینکه برخی از قاچاقچیان و مردم منطقه که منافعشان در قاچاق نمودن سوخت میباشد با سد معبر قصد اخلال در اجرای ماموریت داشتند با اقتدار کامل قاچاقچیان و اهالی منطقه از محل دپو و بارانداز سوخت متفرق و در بازرسی از محل های دپو سوخت در خور بندرکلاهی تعداد 2فروند قایق و 7 عدد مشک ماری حاوی400 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و توسط چند کامیون تانکر، سوخت های کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان منتقل شدند.
سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مأموران مقداری از سوخت ها را امحا کرده بودند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار کامل با مخلان نظم وامنیت و قاچاقچیان کالا برابر قانون با جدیت و بدون اغماض برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهد داد استان محل امنی برای جولان افراد و عوامل قانون گریز و فرصت طلب باشد.
پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.