توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌های جاجرم

توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌های جاجرم

سرهنگ رضا قندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در پارک‌ها وتفرجگاه های سطح شهرستان با همکاری چند اکیپ از مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات، موادمخدر، راهور، یگان امداد و پلیس پیشگیری در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی جاجرم با اشاره به اینکه در اجرای این ۸ دستگاه موتور سیکلت به دلیل آلودگی صوتی، مزاحمت و تخلفات حادثه ساز و۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل فاقد پلاک بودن و … توقیف و راهی پارکینگ شدند، افزود: ۲ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در فرایند اجرای این طرح ۲۵ مورد تذکر نیز به مزاحمان و هنجارشکنان اجتماعی که برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت کرده بودند داده شد، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت می‌باشد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.