خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست

خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بلیت پرواز اربعین از ۲۷ مرداد عرضه می‌شود و زائران می‌توانند برای تهیه بلیت پرواز اربعین از طریق سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی اقدام کنند. بلیت پرواز اربعین هم برای رفت و برگشت هشت میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که این هزینه برای مشهدی‌ها ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف

یکی از دلایل بالا بودن هزینه پروازهای اربعین، گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف است. با توجه به اینکه فرودگاه نجف در اختیار بخش خصوصی عراق است، دولت هم امکان کاهش هزینه‌ها را ندارد.

بر همین اساس مسؤولان کشورمان درصدد هستند تا با ارائه راهکارهایی هزینه مازاد را برای زائران کاهش دهند. یکی از موضوعاتی که زائران در ایام اربعین باید به آن توجه داشته باشند، استفاده از ویلچر برای پیاده شدن از پرواز است.


فرودگاه نجف

خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست، می‌گوید: سال گذشته سازمان هواپیمایی کشوری به منظور سهولت تردد زائران و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی، حدود ۵۰ ویلچر از ایران به عراق منتقل کرد و به صورت رایگان در اختیار زائران قرار داد. امسال هم از زائران می‌خواهیم در صورتی که نیازمند خدمات ویلچر در فرودگاه هستند، قبل از سفر اطلاع‌رسانی کنند تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

در کشورمان خدمات ویلچر در فرودگاه‌ها به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد و هزینه اضافه از مسافران اخذ نمی‌شود. اما در فرودگاه نجف، این خدمات با دریافت هزینه همراه است؛ به طوری که حتی در برخی ایام هزینه خدمات ویلچر در این فرودگاه به حدود ۱۰۰ دلار هم می‌رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.