فعالیت کاروان‌های عتبات عالیات خوزستانی در اربعین ممنوع است

فعالیت کاروان‌های عتبات عالیات خوزستانی در اربعین ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین یاقوت پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: فعالیت کاروان‌های عتبات عالیات از روز جمعه (۲۷ مردادماه ۱۴۰۲) تا پایان ماه صفر امسال ممنوع خواهد شد و تردد زائران برای راهپیمایی اربعین حسینی فقط به صورت انفرادی یا گروهی و با در دست داشتن گذرنامه معتبر امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح به نشانی https://my.haj.ir/ امکانپذیر است، افزود: افرادی که ثبت نام خود در این سامانه را قطعی نکرده‌اند، برای دریافت هر گونه خدمات باید ثبت نام خود را نهایی کنند.

مدیر حج و زیارت خوزستان یادآور شد: براساس مصوبه ستاد اربعین حسینی برای مرزهای شلمچه و چذابه و سایر مرزهای زمینی کشور، سقف مجاز ثبت نام تعیین شده است.

وی گفت: به زائران و به ویژه زائران شهرستان‌های مجاور مرزهای استان توصیه می‌شود قبل از تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند، زیرا ارائه همه خدمات منوط به ثبت نام در سامانه «سماح» است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.