۴۲ نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند

۴۲ نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ابوالقاسمی ظهر دوشنبه در حاشیه اعزام طلاب به مشهد مقدس بیان کرد: اولین کاروان اردوی تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی و زیارتی کانون‌های طلاب هلال احمر سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی از امروز ۲۳ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این اردو ۴۲ نفر از طلاب خراسان جنوبی شامل ۲۱ نفر برادر و ۲۱ نفر خواهر حضور پیدا می‌کنند، افزود: این طلاب بعد از پایان اردو، در قالب تیم‌های طاها سازمان دهی می‌شوند و در برنامه و حوادث همکاری خواهند داشت.

بنا به گفته معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، این اردو با شعار «پویش اخلاقی، پوشش امدادی، رویش ایمان و جوشش امید» برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه راهبرد محوری هلال احمر افزایش سرمایه‌های اجتماعی است، اظهار کرد: ورود به حوزه‌های علمیه و تقویت ارتباطات در این بخش در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی و بهره بردن از ظرفیت طلاب در امر امداد رسانی در ابعاد مختلف است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.