قیمت مرغ در همدان در روزهای آینده کاهشی خواهد بود

قیمت مرغ در همدان در روزهای آینده کاهشی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر ظهر دوشنبه در کارگروه اقدام مشترک شهرستان همدان با اشاره به اولویت نظارت و بازرسی بر قیمت کالاهای اساسی در بازار همدان اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد بازار همدان در رعایت قانون و مشتری مداری با اتحادیه‌ها و دستگاه‌های نظارتی همکاری دارند.

وی افزود: اولویت بازرسی و نظارت با کالاهای اساسی است و در رعایت حقوق شهروندان در حوزه کالاهای اساسی هیچ گونه کوتاهی پذیرفته شدنی نیست.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه بازرسی‌ها و نظارت از بازار همدان ۳ برابر شده است، گفت: همچنین هر هفته میانگین ۵۶ پرونده دارای تخلف به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: با توجه به جوجه‌ریزی انجام شده، قیمت مرغ در روزهای آینده در همدان کاهشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر غیر قانونی و با واحدهای متخلف برخورد خواهند شد، بیان کرد: سلامت مردم برای دستگاه‌های نظارتی خط قرمز محسوب می‌شود و هیچ‌گونه کوتاهی در حوزه نظارت و بازرسی در بازار پذیرفته نیست.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.