مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن است

مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن است

به گزارش ایلنا، امیر قادر رحیم زاده با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

وی آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تامین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی همرزمان مومن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور با اشاره به گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی و آمادگی‌های رزمی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: این قرارگاه در حداکثر توان رزمی در مقابله با تهدیدات نظامی بیگانه قرار دارد، آسمان کشور کاملاً امن است و به هرگونه دست درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.

رحیم زاده ادامه داد: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.