اینتر مهاجم مورد نظرش را خرید/ این گزینه طارمی هم پرید!

مارکو آرناتوویچ

باشگاه اینتر با باشگاه بولونیا برای انتقال مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی به توافق رسیده و این بازیکن پس از ۱۳ سال به جوزپه مه‌آتسا بازخواهد گشت.

فابریتزیو رومانو خبر داد، توافق اینتر و بولونیا با مبلغ ۱۰ میلیون یورو قطعی شده و این بازیکن همین هفته قراردادش را قطعی خواهد کرد.

آرناتوویچ سال ۲۰۰۹ پس از درخشش در توئنته به صورت قرضی به اینتر پیوست، اما فقط در ۳ بازی به میدان رفت و قراردادش دائمی نشد. سپس در وردربرمن، استوک‌سیتی، وستهام‌یونایتد، شانگهای پورت و بولونیا بازی کرد تا این که پس از مدت‌ها و در ۳۴ سالگی دوباره پیراهن افعی‌ها را پوشید.

به این ترتیب باشگاه اینتر هم مهاجم دیگری را به مهدی طارمی ترجیح داد تا پس از میلان، اینتری‌ها هم قید جذب ستاره ایرانی پورتو را بزنند.

بیشتر بخوانید: چرا اینتر مهاجم اتریشی را به ستاره ایرانی ترجیح می‌دهد؟/ فاکتورهای مهمی که این بازیکن دارد و مهدی طارمی ندارد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.