اجرای عملیات سه مخزن ذخیره آب شهر همدان

اجرای عملیات سه مخزن ذخیره آب شهر همدان

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر همدان، عملیات احداث سه مخزن بتنی با اعتباری بالغ بر ۶۷۵ میلیارد ریال در حال حاضر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: هم اکنون ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب توافق فی‌مابین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتباری در حدود ۲۸۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: در حال حاضر با اتمام بتن‌ریزی کف و دیوارها، پیشرفت فیزیکی این پروژه ۷۰ درصد است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مخازن در دست احداث، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خیابان آزاد همدان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که هم اکنون عملیات خاکبرداری، اجرای بتن و زهکش‌ها به اتمام رسیده است.

بختیاری‌فر افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این مخزن، ۲۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی است.

وی خاطرنشان کرد: مخزن ۵ هزار مترمکعبی چهل‌چمن همدان نیز با ۱۰۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اقدام است.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس