مجیدی به هواداران استقلال لطف دارد اما…

مجیدی به هواداران استقلال لطف دارد اما...

فرهاد مجیدی گفته استقلال بزرگ‌ترین باشگاه آسیاست! خب بزرگ‌ترین باشگاه آسیا بر اساس چه متر و معیاری؟ از نظر هوادار شاید استقلال و پرسپولیس جزو بزرگان آسیا باشند اما چطور می‌شود بزرگ‌ترین باشگاه آسیا ۲ سال پیاپی از لیگ قهرمانان حذف شود و حتی نتواند جواز ورود به مسابقات را بگیرد؟ چطور می‌شود پرسپولیس و استقلال هنوز ورزشگاه اختصاصی ندارند و تازه در آزادی هم نمی‌توانند تماشاگر داشته باشند؟ این چه بزرگ‌ترین باشگاه آسیایی است که ۳۲ سال پیش قهرمان شده و سال‌های سال است که حتی به یک‌چهارم نهایی مسابقات هم نمی‌رسد؟
استقلال مادامی که ضعف مدیریت و ضعف ساختاری داشته باشد به جایی نمی‌رسد. از منظر دیگر هم باید گفت خیلی‌ها در استقلال دل‌شان برای خودشان می‌سوزد نه هواداران و خود استقلال. این باشگاه (مثل پرسپولیس) اساساً باشگاه نیست که بزرگ‌ترین باشگاه آسیا باشد. استقلال و پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال هستند نه یک باشگاه. باشگاه به سپاهان و فولاد می‌گویند که ساختار دارد. شما به جز تیم فوتبال از استقلال و پرسپولیس چیزی می‌بینید؟
فرهاد مجیدی به خاطر هواداران استقلال می‌گوید این باشگاه بزرگ‌ترین باشگاه آسیاست اما واقعیت چیز دیگری است و متأسفانه واقعیت خیلی تلخ است. استقلال زمانی می‌تواند بزرگ‌ترین باشگاه آسیا باشد که فقط به دو ستاره روی لوگوی خود دلخوش نباشد و به معنای واقعی کلمه ساختار و مدیریت و اصول داشته باشد. استقلال حتی نمی‌تواند یک اساپنسر درست و حسابی بگیرد. حالا شما همین استقلال را مقایسه کنید با الاهلی و النصر و… بله، آبی‌ها از نظر تعداد تماشاگر مثل پرسپولیس جزو بزرگان آسیا هستند ولی هیچ چیز قابل اتکای دیگری ندارند که به آن ببالند. کاش روزی واقعاً استقلال بزرگ‌ترین باشگاه آسیا شود اما در شرایط فعلی این فقط یک حرف شعاری است نه چیزی بیشتر.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.