ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر استفاده می‌شود

ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی نژاد عصر دوشنبه در بازدید از ساختمان مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری‌های غیر واگیر در بوشهر، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار سازنده و مهمی در پیشرفت کشور دارند و به عنوان یاری‌گران دولت می‌توانند زمینه پیشرفت و آبادانی استان را فراهم سازند.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کاهش ابتلاء به سرطان و همچنین تشخیص به موقع، لزوم ایجاد این مرکز در استان بسیاری ضروری و از عزیمت هم‌استانی‌ها به استان‌های همجوار جلوگیری به عمل می‌آورد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اضافه کرد: ساختمان این مرکز توسط خیرین و با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز در مرکز استان بنا نهاده شده است.

موسوی نژاد با اشاره به شرایط خاص این بیماران تصریح کرد: مبتلایان به بیماری‌های خاص با توجه به شرایط سخت جسمانی، با حمایت اجتماعی می‌توانند در برابر بیماری مقاومت بیشتری نشان دهند و در واقع میزان تاب آوری و توانایی سازگاری با حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت و این مرکز کمک بسیاری خوبی برای بیماران در استان است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ابراز داشت: داوطلبان عرصه سلامت و نیک مرام در استان ما بسیار هستند که با مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد می‌توان از این ظرفیت و سرمایه اجتماعی بهره برد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.