پروژه‌های فناورانه در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت می‌شود

پروژه‌های فناورانه در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی صبح سه‌شنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی بر اساس مزیت‌های استان در حال توسعه فناوری است که این اقدام بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: استان در کنار این نهاد علمی است و همانطور که در سالیان پیشین از پروژه‌های این نهاد حمایت کرده است در پروژه‌های جدید این مجموعه علمی کنار و همراهی خواهد کرد و این نهاد می‌تواند موتور محرک استان بوشهر باشد.

پاپری زارعی ضمن تشکر از اقدامات جهاد دانشگاهی تاکید کرد: پروژه‌های فناورانه این نهاد از جمله تکمیل پروژه مجتمع آبزیان هر چه سریع‌تر به ثمر بنشیند و استان در این راستا کمک خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: طرح‌های اشتغال‌زا و دوره‌های آموزشی که منجر به مهارت و شغل آفرینی شده است کارهای بزرگ و ارزشمندی است که توسط جهاد دانشگاهی انجام شده است و می‌تواند این طرح‌ها و اقدامات در کارگروه‌های استان ارائه شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.