ایجاد ناامنی و ضربه زدن به باورهای مذهبی از اهداف دشمنان ایران اسلامی است

ایجاد ناامنی و ضربه زدن به باورهای مذهبی از اهداف دشمنان ایران اسلامی است به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دیدار با کارکنان این اداره با اشاره به طرح جدید برنامه‌های ضد‌فرهنگی دشمنان در بین جوانان گفت: ترویج تفکر جدایی دین از سیاست، القای یأس و ناامیدی، تطهیر چهره گذشته پهلوی بخشی از برنامه‌های ضد‌فرهنگی دشمنان در بین جوانان است که باید با تقویت روحیه ایمان و امید در بین جوانان ، ارتقاء بینش دینی و سیاسی و ارائه الگوهای مناسب به آنها در تقابل با این برنامه‌های شوم به پا خیزیم.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با اشاره به آیه‌ی ۱۲۰ سوره آل‌عمران اظهار کرد: این آیه راه شناختِ دوست و دشمن را بیان مى‌کند که آن، توجّه به روحیات و عکس‌العمل دیگران در مواقع کامیابى و یا ناکامى مسلمانان است. در سیاست خارجى نیز توجّه به محکوم کردن‌ها، تأییدها و تکذیب‌ها و انواع کمک‌ها و تبلیغات لازم است و بیان‌می‌دارد که در مقابله با حسودانى که از رشد و پیشرفت ما ناراحتند، صبر و تقوا چاره‌ساز و کلید راه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز تصریح کرد: ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم، ضربه‌زدن به اعتقادات، باورهای مذهبی و انسانی ملت ایران از طریق ناآرامی، فتنه‌گری و ترور، بخشی از اهداف دشمنان در این قبیل حوادث است. امّا آنچه مسلم است این است که مردم ایران با هوشیاری و آگاهی روزافزون خود، همچون گذشته راه را بر سوء استفاده دشمنان خواهند بست و مسئولان امنیتی نیز با ریشه‌یابی موضوع و برخورد جدی با عاملان آن، دشمنان را از دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت‌.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.