خبرنگاران مدافع ارزش های نظام مقدس اسلامی باشند

 خبرنگاران مدافع ارزش های نظام مقدس اسلامی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر سه شنبه در آئین تقدیر از خبرنگاران با تقدیر از خبرنگاران اظهار داشت: امروز دنیای استکبار با نظام مقدس در نبرد است و در این جنگ رسانه‌ای و میدان دفاع، خبرنگاران نباید تماشاگر و ستون پنجم، بلکه باید مدافع باشند.

وی گفت: خبر، خبررسانی و پیام رسانی مهم است وحق مردم است که مطالبات به گوش مسئولان برسد و ضعف و قوت‌ها در میدان دیده و بازگو شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه یک مسئول دارای دو میز کار اداری و میدان است، افزود: خبرنگار و رسانه باید میدان و واقعیت‌های موجود را هم بررسی و به مردم اطلاع رسانی کند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در میدان واقعیت‌ها را بررسی کنند، گفت: تریبون نماز جمعه آزاد است و در هر دولتی قوت‌ها و ضعف‌ها را منصفانه بیان می‌کنیم و سعی کردیم برای همه صداها گوش شنوایی باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات خبرنگاران نقش رسانه و تبلیغات را برجسته بیان کرد و گفت: جمهوری اسلامی در مظلومیت رسانه‌ای بصر می‌برد و در این جنگ نایرابر، اصحاب رسانه باید دفاع کنند.

آیت الله لائینی از خبرنگاران خواست تا انصاف و دین و ایمان را رعایت کنند و اولویت بندی‌های درستی در کارها داشته باشند و گفت: همه بدانیم مدیون شهدا هستیم و باید پاسخ عملکردهای خود را بدهیم.

امام جمعه ساری به معضلات استان از جمله حوزه کشاورزی، دامداری و غیره اشاره کرد و گفت: انتظار این بود که وزرای جهاد کشاورزی و ورزش از استان انتخاب می‌شدند زیرا در زمینه برنج، مرکبات و غیره نیز دارای مشکلاتی هستیم.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه خطوط اصلی را دشمن را بشناسیم، گفت: آب به آسیاب دشمن نباید بریزیم و مصالح کشور را فدای مصالح جناحی نکنیم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.