درخواست تشکیلات خودگردان برای اقدام دیوان کیفری بین‌المللی علیه جنایت‌های اسرائیل

درخواست تشکیلات خودگردان برای اقدام دیوان کیفری بین‌المللی علیه جنایت‌های اسرائیل

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه‌ای تجاوزهای وحشیانه و خونین رژیم صهیونیستی به شهرها، شهرک‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «جنایت یورش صبح امروز -سه‌شنبه- به اردوگاه عقبه جبر در جنوب اریحا، جنایت جنگی علیه بشریت و کشتار فراقانونی نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین به شمار می‌رود».

در این بیانیه، جنایت اریحا پاسخ رسمی اسرائیل به نشست سه‌جانبه مصر بین فلسطین، مصر و اردن و همچنین پاسخ این رژیم به همه اشکال عادی‌سازی با آن و بازتاب شکست جامعه بین‌المللی در حمایت از مردم فلسطین توصیف شده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان، رژیم اسرائیل را مسئول کامل و مستقیم این جنایات اعلام کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است که وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین مانند گذشته این جنایت را در دیوان کیفری بین‌المللی پیگیری خواهد کرد و از این دادگاه می‌خواهد که با شکستن سکوت خود مسئولیت‌هایش را برعهده بگیرد و به تعهدات خود در قبال حملات و جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین عمل کند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.