ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی میان پایه برای جاماندگان

ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی میان پایه برای جاماندگان

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، تمامی دانش آموزان میان‌پایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده اند، از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my. medu. ir و irtextbook. ir و my. gov. ir) نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ دانش آموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.

با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.

صدور حواله توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مشروط به ثبت‌نام قطعی آن‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.