انس کودکان و نوجوانان با آموزهای دینی رسالت کانون پرورش فکری است

انس کودکان و نوجوانان با آموزهای دینی رسالت کانون پرورش فکری است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی بعدازظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر گیلان اظهار کرد: فعالیت‌های کتاب‌محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدایت مربیانی صورت می‌گیرد که آگاه به ظرافت‌ها و آشنا با خواسته‌های آینده سازان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: نقش مربی در کانون پرورش فکری اهمیت ویژه دارد و مهندسی فرهنگی و مأنوس‌سازی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های دینی و اسلامی از رسالت‌های مربیان این مجموعه به شمار می‌رود.

میر عظیمی به بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و پژوهشی کانون اشاره‌کرد و گفت: گستره فعالیت‌های این مجموعه با بهره‌گیری از مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر، سیار شهری و روستایی، کتابخانه‌های پستی و مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون زبان اضافه کرد: آموزش زبان‌های مختلف، به ویژه عربی، از برنامه‌های این مجموعه است و استفاده از ظرفیت‌های کانون زبان برای فرهنگ سازی مد نظر قرار دارد.

میر عظیمی حاصل‌جمع فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان را فرهنگ سازی و توان‌مندسازی آینده‌سازان ایران اسلامی اعلام‌کرد و افزود: آنچه در بستر برنامه‌های خلاقانه این مجموعه دنبال می‌شود، پرورش نسلی پویا و بالنده‌است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.