بلع ۲ و نیم کیلوگرم تریاک توسط قاچاقچیان در اسفراین

بلع ۲ و نیم کیلوگرم تریاک توسط قاچاقچیان در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ محمد غلامی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در پی اطلاع از حمل و نگهداری مواد مخدر به صورت بلعی توسط چند نفر قاچاقچی که قصد ورود به شهرستان اسفراین را داشتند، بلافاصله موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی عباس آباد و پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی و رصد لحظه ای محل تردد این افراد، حاملان مواد مخدر شناسایی شدند، گفت: در این رابطه 2 و نیم کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر قاچاقچی نیز دستگیر و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان افزود: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام‌/د

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.