بهره‌برداری از طرح پیاده‌راه سلامت در کرمان

بهره‌برداری از طرح پیاده‌راه سلامت در کرمان

سعید شعرباف شهردار کرمان عصر امروز در حاشیه افتتاح پیاده‌راه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیاده‌راه سلامت به طول ۴ کیلومتر درحاشیه بلوار جمهوری، رضوان، هوانیروز و غدیر یک ایجاد شده است. این فضا فضایی بوده است که مردم به‌طور عادی شب‌ها برای پیاده‌روی و ورزش استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: رینگ ۴ کیلومتری دوچرخه هم برای استفاده کودکان در کنارخانوده‌هایشان تکمیل شده است.

شعرباف تصریح کرد: نور و روشنایی مسیر هم که کمک بزرگی به امنیت می‌کند تامین شده است تا مردم بتوانند در آرامش به همراه خانوده‌هایشان از این مسیر استفاده و ورزش کنند.

وی با بیان اینکه پیاده‌راهی با این مسافت در شهر کرمان تا الان نداشته‌ایم، عنوان داشت: نزدیک به ۱۸میلیارد تومان برای این پیاده‌راه هزینه شده است که بخش قابل توجهی از این پروژه توسط شهرداری منطقه و کادر امانی انجام شده است و در هزینه‌ها صرفه‌جویی نیز شده به‌گونه‌ای که اگر قرار بود توسط پیمانکارانجام شود هزینه‌ها یک ونیم برابر بیشتر می‌شد.

شهردار کرمان ابراز امیدواری کرد، این پیاده‌راه در حاشیه بلوار جمهوری و ادامه این پیاده راه را در غدیر دو و غدیر سه گسترش بدهیم.

شعرباف در مورد اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی در سایر مناطق گفت: برای ایجاد پیاده‌راه نیاز به معابر با عرض وسیع است که شاید مهمترین معبری که داریم، حاشیه بلوار ۲۲بهمن، حد فاصل میدان پژوهش و میدان خواجو است که شبیه به این پروژه اجرا خواهد شد و مسیر پیاده‌راه و دوچرخه ایجاد خواهد شد.

وی متذکر شد: در تلاشیم برای امسال پروژه پیاده‌راه سلامت بلوار ۲۲بهمن هم افتتاح شود و پارک بانوان هم که برای بعضی از مناطق پیش‌بینی شده است، چنین مسیرهایی در آن هم تعریف شده است.

پایان پیام/۸۰۰۶۰/ب

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.