۱۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های گلستان واریز می‌شود

۱۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های گلستان واریز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، قربان حاجی مشهدی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۳۰ میلیارد تومان از محل منابع ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: طی دو سال اخیر ۶۸ هزار مودی مالیاتی جدید در استان گلستان شناسایی شد.

حاجی مشهدی افزود در چهار ساله فعالیت دولت دوازدهم دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات در گلستان تحصیل شد که این مبلغ در دو سال نخست فعالیت دولت سیزدهم به چهار هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های ثبت شده در سامانه املاک و اسکان حدود پنج هزار واحد مسکونی خالی در گلستان شناسایی شده است.

حاجی مشهدی گفت: طی دو ماه اخیر و با پیگیری مودیان این بخش، تعداد واحد‌های خالی از سکنه به سه هزار واحد کاهش یافته است و حدود ۴۰ میلیارد تومان برای آنها مالیات پیش بینی شده که تاکنون فقط ۶ مالک در برابر داده‌های موجود تمکین و مالیات خود را پرداخت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: پرونده اکثر افرادی که واحد‌های خالی به نام‌های آن‌ها ثبت شده است پس از اعتراض مودیان به حل اختلاف ارجاع شده است.

انتهای پیام/ ۸۳۰۲۶

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.