افتتاح رادیو اربعین از میدان هفت تیر

افتتاح رادیو اربعین از میدان هفت تیر

جواد تشکری مدیر رادیو اربعین در گفتگو با خبرنگار باشگاه توانا درباره زمان آغاز دهمین سال فعالیت رادیو اربعین گفت: رادیو اربعین فعالیت خود را از پنج شنبه 26 مردادماه آغاز و تا انتهای ماه صفر در تاریخ 25 شهریور به کار خود ادامه خواهد داد. این برنامه به صورت 24 ساعته بر روی موج اف ام، ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

وی افزود: سعی داریم در 720 ساعتی که در طول 1 ماه در خدمت شنوندگان هستیم، به تببین قیام عاشورا و زیارت اربعین بپردازیم. همچنین اطلاع رسانی از آخرین وضعیت سفر کربلا و پیاده روی اربعین از کمیته های مختلف، جزء برنامه های رادیو اربعین است که تا 3 روز پس از پایان مراسم روز اربعین ادامه دارد.

تشکری که همزمان سخنگوی ستاد مرکزی اربعین نیز است، ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و گرمای هوا توصیه های بهداشتی و ایمنی خواهیم داشت که با حضور پزشکان در فواصل مختلف برنامه به آن پرداخته می شود. سعی داریم رادیوی همراهی برای مسافران باشیم تا سفری آسوده داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های رادیو اربعین تا پایان ماه صفر تصریح کرد: پروسه اطلاع رسانی پیاده روی اربعین 3 روز پس از روز اربعین پایان می یابد و 1 هفته پایانی ماه صفربه مسافران مشهد الرضا پرداخته می شود.

مدیر رادیو اربعین خاطرنشان کرد: افتتاحیه رادیو اربعین در روز پنج شنبه 26 مرداد با سخنرانی شیخ حسین انصاریان و مداحی محمدحسین پویانفر و جمعی از مسئولین کمیته اربعین در خیمه بزرگ هنرهای عاشورایی میدان هفت تیر برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 17 آغاز و تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس