تصاویر| عجیب‌ترین ورزشگاه لیگ برتری هنوز در دست تعمیر است!/ میزبانی اول به تعویق افتاد

کنیلورث رود

لوتون همچنان در تلاش است تا ورزشگاه خود را برای اولین بازی خانگی خود در این فصل آماده کند. آنها قرار بود روز شنبه در «کنیلورث‌رود» از برنلی استقبال کنند اما این بازی به تعویق افتاد. لوتون که اولین بازی خود در لیگ برتر را با شکست ۴-۱ از برایتون در روز شنبه انجام داد، با موفقیت توانست زمان بازی را تغییر دهد تا بازسازی زمین خانگی خود را کامل کند. هنوز تاریخ جدیدی برای این بازی اعلام نشده است، اما هیچ یک از دو تیم در این آخر هفته بازی نخواهند داشت.

لوتون پس از صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، به ساخت یک جایگاه جدید برای برآورده کردن الزامات پخش و رسانه لیگ مشغول شد. لوتون همچنین مجوز ساخت یک استادیوم جدید را دریافت کرده، اما تخمین زده می‌شود که ساخت آن ۲۴ تا ۳۰ ماه طول بکشد. تصاویر جدید از «کنیلورث‌رود» نشان می‌دهد که هنوز کار زیادی باید انجام شود تا زمین برای میزبانی از فوتبال برتر آماده شود. هنوز هم داربست‌ها در اطراف زمین به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات دیده می‌شوند.

لوتون در تاریخ ۲۵ آگوست برای بازی با چلسی به استمفوردبریج خواهد رفت. اولین بازی خانگی آنها در لیگ در حال حاضر در تاریخ ۱ سپتامبر و با حضور وستهام برنامه‌ریزی شده است. با این حال، کنیلورث‌رود باید سه روز زودتر برای بازی دور دوم جام کارابائو با گیلینگام آماده شود.

کنیلورث رود

کنیلورث رود

کنیلورث رود

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.