پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه احداث راه روستایی «تخت چان» پلدختر

پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه احداث راه روستایی «تخت چان» پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، نوری منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محور گردشگری تخت چان به طول ۲۶ کیلومتر از مناطق دور دست و صعب العبور شهرستان پلدختر است، احداث ۱۶ کیلومتر از این مسیر با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان، بسیج سازندگی استان به صورت مشارکتی در سال ۱۴۰۱ تحت پیمان رفت و عملیات اجرایی آن شروع شد.

وی بابیان اینکه پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه صعب العبور بودن مسیر ۱۳ کیلومتر از پروژه زیر سازی و آسفالت شده است، ۳ کیلومتر دیگر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره ساخت راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد : هزینه آسفالت این محور ۲۰ میلیاردتومان است که مبلغ ۵ میلیاردتومان خرید قیر این محور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان تامین شده است.

منصوری تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر از مناطق گردشگری و راه دسترسی ۵ روستا است، همچنین این پروژه مسیر تردد عشایر کوچ‌رو استان‌های خوزستان و لرستان بوده که از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورت تامین اعتبار ۱۰ کیلومتر باقی مانده انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.