شناسایی و دستگیری قاتل متواری درعملیات ضربتی پلیس ساوه

شناسایی و دستگیری قاتل متواری درعملیات ضربتی پلیس ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه به نقل از پلیس، علی اکبر عیسی آبادی بیان داشت: در پنجم مرداد ماه سال جاری و در پی وقوع قتل جوانی 28 ساله و مجروح شدن جوانی26 ساله از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان‌های شهرستان ساوه و اطلاع مأموران از متواری شدن متهم به روستاهای اطراف، بلافاصله موضوع دستگیری قاتل متواری از سوی کارآگاهان و مأموران انتظامی در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ساوه پس از کسب اطلاعات میدانی و انجام تحقیقات تکمیلی خود، سرانجام در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات در تحقیقات تخصصی و فنی به عمل آمده، به قتل جوان و مجروح نمودن جوانی دیگر با ضربات چاقو در پی وقوع مشاجره و درگیری اعتراف کرد.
عیسی آبادی افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سرانجام باصدور قرار قانونی روانه زندان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.