نشت گاز کلر در یکی از استخر های شهر ایلام باعث مسمومیت افراد شد

نشت گاز کلر در یکی از استخر های شهر ایلام باعث مسمومیت افراد شد

نصرت اله لطفی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شامگاه شب گذشته گزارشی مبنی بر نشت گاز کلر در یکی از استخر‌های شهر ایلام به مرکز آتش نشانی مخابره شد.
وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع، نیرو‌های آتش نشانی با تجهیزات امدادی به مرکز حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: با حضور نیرو‌های آتش نشان و اورژانس فوریت‌های پیش بیمارستانی، افراد مسموم نجات یافته و به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی ادامه داد: هرچند علت نشت گاز کلر در دست بررسی است، اما احتمال میزان بالا و بیشتر از حد استاندارد دُز کلر استفاده شده در آب استخر وجود دارد.
لطفی اضافه کرد: حال عمومی افراد مسموم مساعد است، اما این استخر تا زمانی که میزان کلر آن به حد استاندارد کاهش یابد، تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یک هزار و ۵۵۰ نفر نیروی آتش‌نشان ایلام در ۳۰۲ عملیات امداد و نجات در سه ماهه نخست امسال شرکت داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.