آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بحرانی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از آزادگان شهرستان دیر، اظهار داشت: آزادگان سرافراز در راه حراست و صیانت از کیان دین سختی‌های زیادی در سیاه چال‌های مخوف رژیم بعث تحمل کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر افزود: آزادگان با تأسی به موسی بن جعفر (ع) در مقابل شکنجه‌ها و ظلم‌های رژیم بعث عزت، صلابت، ایمان و اقتدار خود را حفظ کردند و از باورهای خود کوتاه نیامدند.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

وی با بیان اینکه آزادگان و جانبازان به آزادمردان حریم ولایت همچون میثم تمار تأسی کردند، تاکید کرد: امروز بهترین الگو برای نسل جوان ما همین آزادگان هستند.

بحرانی با تاکید بر اینکه نباید فرهنگ ایثارگری و جهاد در جامعه فراموش شود، گفت: مراسم امروز قدم کوچکی به پاس قدردانی از مجاهدت‌های آزادگان سرافراز است.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

یکی از آزادگان سرافراز شهرستان دیر به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت و با اشاره به سختی‌های آن دوران، گفت: نیروهای بعثی از هر راهی برای شکنجه و اذیت و آزار اسرای ایرانی استفاده می‌کردند تا استقامت ما را بشکنند.

مختار عالی پور افزود: بدترین چیز در اسارت جدای از دوری از وطن و خانواده، پخش آهنگ‌ها و فیلم‌های مبتذل بود تا بر ذهن و افکار اسرا تأثیر بگذارند اما نتوانستند.

وی ادامه داد: اگر لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار در زمان اسارت نبود نه ما می‌ماندم و نه آزاد می‌شدیم.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

منبع: مهر