برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: هلال احمر در خدمات رسانی به زائران حسینی یکی از نهادهای مهم است چرا که این نهاد همواره در بحران‌های مختلف حضور دارد و به همین دلیل باید همیشه در حالت آماده‌باش باشد.

وی با تاکید بر اینکه امدادگران و داوطلبان هلال احمر در مراسم اربعین حسینی باید برای رضای خدا به زائران حسینی خدمات خودشان را ارائه دهند، افزود: هلال احمر باید تحرک، پویایی، آمادگی و طراحی برای امدادرسانی در حادثه را داشته باشد تا در کنترل حوادث و امدادرسانی به موقع پیروز باشد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه هلال احمر خوزستان باید ارتباطات نزدیک و خوبی را با کشورهای هم مرز استان داشته باشد، بیان کرد: هلال احمر باید نیروهای متخصص پرورش دهد و آموزش‌های به روز را به نیروهای خود ارائه دهد تا در حوادث امکان بهترین و با کیفیت ترین امدادرسانی را با کمترین تلفات داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: فردا و پس فردا شب رزمایش آمادگی استقبال و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در ۲ مرز چذابه و شلمچه استان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.