خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده‌ام!/ برخی گروه‌ها به دنبال تخریب من هستند

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده‌ام!/ برخی گروه‌ها به دنبال تخریب من هستند

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ امیر قلعه نویی سرمربی وقت تیم سپاهان بعد از پیروزی درهفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر حرف‌های جالبی را بیان کرد و اظهار داشت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا بازیکنانمان از لحاظ روحی و روانی به شرایط مساعدی بازگردند. با اضافه شدن بازیکنان مصدوم سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرند غیر از دریافت پول در تمرین کردن و لباس پوشیدن نیز حرفه‌ای کار کنند. بازیکن سالاری خوب است اما سالاری به معنای بزرگی است و بازیکن باید در تمام مسائل بزرگ باشد.

قلعه نویی در خصوص فوتبال سنتی و مدرن نیز گفت: به نظر من سنت چیز بدی نیست اما در مورد مسائل علمی و فوتبال باید بگویم من تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده‌ام و آخرین دوره مربیگری را گذرانده ام. برخی گروه‌ها هستند که دائم به دنبال تخریب قلعه نویی هستند. هر کاری که انجام دهم را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

مصاحبه امیر قلعه نویی در تاریخ ۲۵ مرداد سال ۱۳۸۹ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| قلعه نویی: تمام مدارک دانشگاهی را سپری کرده ام!/ برخی گروه ها به دنبال تخریب من هستند

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.