وزارت نفت نسبت به استان‌های محروم مسئولیت‌ اجتماعی دارد

وزارت نفت نسبت به استان‌های محروم مسئولیت‌ اجتماعی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران که در دفتر جامعه مدرسین در قم انجام شد، خطاب به تولید کنندگان کشور گفت: روزی درگیر جنگ تحمیلی بودیم و افسران و سربازان اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد. امروز نیز شما افسران و سربازان دوران تولید هستید.

وی ادامه داد: هدف دشمن در آن روز، تصاحب آب و خاک کشور بود ولی امروز هدفشان فلج کردن اقتصاد کشور است. بنابراین تلاش در هر دو نقطه در جهت خنثی کردن اقدامات دشمنان است و فعالیت‌های شما همان معنای مجاهدت‌های سربازان و افسران نظامی آن روز را خوهد داشت و اگرچه در این حیطه شهید نداریم اما پاداش شهادت را داریم.

امام جمعه قم افزود: فداکاری، گذشت و ایثار در این کشور ارزش بالایی دارد چرا که این کشور به نام امام زمان(عج) و سید و سالار شهیدان(ع) است.

وی رهبر معظم انقلاب را از نعمت‌های بزرگ خدا توصیف و ابراز کرد: خدا نعمت بزرگی به ما عطا کرده و در هیچ جای دنیا رهبری با چنین معنویت و نگاه ژرف و عیمقی که حتی دشمنان نیز بدان معترف‌اند، وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان، اقدامات صورت گرفته در فاز یازدهم و چهاردهم پارس جنوبی را قابل تحسین دانست و ضمن تأکید بر لزوم توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در این مناطق، تصریح کرد: علاوه بر خدمت به تولید کشور، به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطقی که حضور دارید توجه کنید. باید به واسطه اقدامات شما در تأمین آب، برق، بیمارستان، مدرسه، مسجد و …، نام محروم از استان‌هایی همچون خوزستان و بوشهر پاک شود.

در ابتدای این جلسه، جلیل سالاری گزارش مختصری از فعالیت‌ها و چالش‌های شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در حوزه تولید، صادرات و مصرف، ارائه نمود

پایان پیام/78023

منبع: فارس