آموزش صاحبان و مباشرین صنفی الزامی است

آموزش صاحبان و مباشرین صنفی الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری امروز چهارشنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در گیلان، اظهار کرد: واحدهای صنفی و مباشرین آنها قبل از شروع فعالیت باید آموزش‌های لازم را بگذرانند.

وی با تاکید بر اجرای قوانین نظام صنفی و لزوم توانمندی سازی و توجیه صاحبان صنوف، افزود: برای ساماندهی و تشریح چارچوب قوانین صنفی در قالب آموزش‌های ویژه صنفی و کسب و کار برای صاحبان صنوف و حتی مباشرین و خدمات دهندگان آنها الزامی است.

رئیس سازمان صمت گیلان ارائه خدمات صحیح و مطلوب صنفی را جزو حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: هر چقدر صاحبان صنوف در کسب و کار خود به صورت حرفه‌ای به چارچوب قوانین جاری کشور توجه کنند قطعاً جایگاه خود را در فضای بازار در راستای مشتری مداری بهبود خواهند بخشید و باعث رونق کسب و کار خود می‌شوند.

پورحیدری با تاکید بر نظارت بیشتر خدمات صنفی و رعایت نرخ‌نامه‌های ابلاغ شده، اضافه کرد: رؤسای اتحادیه‌های صنفی بر واحدهای تحت مدیریت خود برای خدمات رسانی بهتر با جدیت بیشتری نظارت کنند و از فعالیت غیرقانونی اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما تنها به مرحله صدور پروانه صنفی نیست، افزود: نگاه ما به سمت نحوه فعالیت‌ها است و اینکه چطور می‌توان ابزارهایی را برای فعالیت بهتر صنوف به کار گرفت تا فعالان صنفی بتوانند در یک فضای رقابتی سالم در کنار هم قرار بگیرند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.