جلیل از ۲۱۴ آزاده سرافراز در شهرستان اسلامشهر

جلیل از ۲۱۴ آزاده سرافراز در شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، بمناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دوران ۸ سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، در مراسم الماسهای درخشان که در محل تالار ماهان اسلامشهر از 214 آزاده سرافراز و اسوه‌های صبر واستقامت تجلیل کردند.

در ادامه این مراسم از کتاب الماسهای درخشان شهرستان اسلامشهر که به همت امیرعباس کرمی فرزندیکی از جانبازان این شهرستان تالیف و گردآوری شده رونمایی شد.

کتاب الماسهای درخشان به گردآوری و بیان خاطرات تعدادی از آزادگان و ایثارگران این شهرستان از دوران اسارات در اردوگاه‌ها و زندان‌های رژیم بعثی عراق پرداخته است.

شهرستان اسلامشهر که به دیار قهرمانان و مدال آوران ورزشی و حافظان و قاریارن قرآن شهرت یافته، در دوران دفاع مقدس باحضور هزاران رزمنده و ایثارگر درجبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع از مرزهای سرزمینی کشورمان حضور چشمگیر و نقش تاثیرگذاری داشته و قریب به یک هزارشهید، بالغ بر۲۵۰۰ جانباز و ۲۱۴ آزاده سرافراز تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

پایان پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.