زائران با مراجعه به سایت عتبات عالیات از نشانی محل اسکان در خوزستان باخبر شوند

زائران با مراجعه به سایت عتبات عالیات از نشانی محل اسکان در خوزستان باخبر شوند

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان مانند سال‌های گذشته هماهنگی لازم در دو بخش اسکان و تغذیه را در دو مرز شلمچه و چذابه انجام داده است.

وی عنوان کرد: اسکان در سطح خوزستان به صورت مردمی اداره می‌شود به این معنا که مساجد، حسینیه‌ها، منازل و اردوگاه‌هایی که از امکانات سرمایشی برخوردار باشند، در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرند.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به سایت عتبات استان نشانی محل‌های اسکان زوار را جست‌وجو کنند، این محل‌ها در چهار شهر ورودی استان، بین راه و دو پایانه تدارک دیده شده‌اند.

موسوی بیان کرد: تلاش ما این است که در سطح استان خوزستان، میزبان خوبی برای زائران سیدالشهدا(ع) باشیم و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.