فروش گوشی‌های شیائومی میکس فولد 3 و ردمی K60 اولترا رکورد جدیدی را ثبت کرد

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 در روز 14 آگوست (23 مرداد ماه) معرفی شد و پس از آن گوشی پرچمدار ردمی K60 اولترا در روز 24 مرداد ماه رونمایی شد. نخستین مرحله از فروش این گوشی‌ها طی روز گذشته انجام شد و شیائومی از دستیابی به یک موفقیت بزرگ خبر داد.

فروش دستگاه‌های شیائومی میکس فولد 3 در مقایسه با میکس فولد 2 طی سال میلادی گذشته 2.25 برابر بیش‌تر بود. اگرچه کمپانی به اعداد و ارقام واقعی در این رابطه هیچ اشاره‌ای نکرده است.

با این‌حال آمار مربوط به فروش گوشی پرچمدار ردمی اعلام شد. بر این اساس ظرف مدت تنها 5 دقیقه 220 هزار دستگاه ردمی K60 اولترا به فروش رفته است.

پیش‌تر در سال 2022 نیز شیائومی میکس فولد 2 لقب یک گوشی موفق را به خود اختصاص داد و تمامی دستگاه‌های ارائه شده ظرف مدت 5 دقیقه به فروش رفتند. اما در آن زمان نیز شیائومی از اعلام آمار دقیق فروش این محصول خودداری کرد. این تعداد می‌تواند بین 100 تا 1000 یا حتی بیش‌تر باشد. اما حقیقت این است که فروش شیائومی میکس فولد 3 در مقایسه با مدل نسل قبلی آن به میزان واقعا چشمگیری افزایش یافته است.

شیائومی میکس فولد 3

طراحی باریک‌تر، وزن سبک‌تر، دوربین‌های بیش‌تر و پیشرفته‌تر و مهم‌تر از همه باتری بزرگ‌تر از جمله دلایل استقبال بیش‌تر مشتریان از شیائومی میکس فولد 3 به‌شمار می‌روند.

متاسفانه طرفداران جهانی شیائومی شانس استفاده از گوشی تاشو جدید این شرکت را نخواهند داشت؛ چرا که شیائومی میکس فولد 3 صرفا در بازار چین قابل دسترس خواهد بود.

این مطلب را نیز بخوانید: گوشی شیائومی چی بخریم؟ معرفی بهترین مدل‌ها با قیمت مناسب این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

موفقیت ردمی K60 اولترا در بازار چین احتمالا نشان‌دهنده کیفیت استقبال مشتریان از سری شیائومی 13T در بازارهای جهانی خواهد بود.

شیائومی ردمی K60 اولترا

پیش از این شاهد بودیم که شیائومی 12T پرو به‌عنوان مدل ری‌برند شده ردمی K50 اولترا همراه با پیشرفت‌های قابل توجه در بخش دوربین روانه بازار شد. بنابراین اکنون این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که آیا در پاییز امسال نیز شاهد تحقق سناریویی مشابه خواهیم بود یا خیر.

بر اساس یک گزارش اخیرا منتشر شده، شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری شیائومی 13T در روز 1 سپتامبر (10 شهریور ماه) است.

با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA در بازه زمانی مشابه، احتمالا شاهد میزبانی شیائومی از یک رویداد مجزا در شهر برلین خواهیم بود.

نوشته فروش گوشی‌های شیائومی میکس فولد 3 و ردمی K60 اولترا رکورد جدیدی را ثبت کرد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.