دین‌مداری و ولایت‌مداری دو اصل مهم انتخابات است

دین‌مداری و ولایت‌مداری دو اصل مهم انتخابات است

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند عصر پنجشنبه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به انتخاب روستای دهموسی به عنوان روستای شاخص فرهنگی اظهار کرد: این یک کار فرهنگی خوب است که از دل شورای فرهنگ عمومی شهرستان جوانه زده اما باید برای روستاهای شاخص شاخصه‌های خاصی نیز مد نظر باشد و این کار باید کارشناسی شده جلو برود.

وی افزود: تمام جلسات شورای فرهنگی شهرستان باید ذیل کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به انتخابات پیش‌روی نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی انتخابات سالم است که باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

احمدوند خاطرنشان کرد: با حضور بانوان و جوانان در مرحله‌ی پیش ثبت نام انتخابات به نتیجه می‌ رسیم که دشمنان ناامیدتر از گذشته خواهند شد و تیرشان به سنگ خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین در امر انتخابات بی طرف هستند، بیان کرد: مسئولین حق دخالت در انتخابات را ندارند و بی طرف هستند و این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی را به مجلس بفرستند و تنها وظیفه ما مسئولین برگزاری انتخابات سالم است.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی دو الگوی دین‌مداری و ولایت‌مداری داریم که باید آن دو الگو را در انتخاب اصلح خودمان در انتخابات پیش رو مد نظر داشته باشیم، یکی حضرت علی علیه السلام که الگوی بارز دین مداری ماست و دیگری حضرت ابوالفضل العباس که نمونه بارز ولایت مداری بودند و تا آخرین قطره خونشان از امام و ولی‌شان اطاعت کردند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو تلاش کنیم علاوه بر دین‌مداری‌مان، حرف ولایت فقیه‌مان نیز روی زمین نماند و بهترین فرد که با تقواترین و اصلح‌ترین است را انتخاب کنیم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.