فتنه ناکارآمدی دولت در راه است / اجازه جولان بی حجاب را نمی دهیم

فتنه ناکارآمدی دولت در راه است / اجازه جولان بی حجاب را نمی دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه امام صادق (ع) می‌فرمایند «ملائک برای ابا عبدالله (ع) اشک می زیرند» و لذا باید این ایام را قدر دانست.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت حجاب مسئله روز کشور است، افزود: نیروی انتظامی در برابر زنانی که کشف حجاب می‌کنند ایستاده است

امام جمعه میامی ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حجاب، بیان کرد: همانطور که معظم‌له نیز اشاره دارند حجاب یک مسئله شرعی است نه مسئله دولتی؛ آن چیزی که در کشورمان وجود دارد باید مسئله‌ای شرعی به نام حجاب باشد چرا که حجاب برگرفته شده از اسلام است و هر کس که دین باور باشد طبق فتوای همه مراجع، حجاب باور است.

عزیزی با بیان اینکه خوشبختانه در میامی بسیار اندک است کسانی که نسبت به حجاب کم اهمیت باشند، گفت: ما حق نخواهیم داد که افراد بی حجاب حتی اگر مسافر باشند، در میامی جولان دهند.

وی با بیان اینکه کشف حجاب هم حرام شرعی و هم سیاسی است، بیان کرد: واژه حرام سیاسی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار رفت اما این واژه در واقع عبارت جدیدی نیست زیرا حرام همان چیزی است که در اسلام انجام آن نباید صورت گیرد و این معنای واضحی دارد که می‌تواند در همه عرصه‌ها مانند اقتصاد و سیاست و … صدق کند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه اعمال شرعی جامعیت در همه موضوعات دارد که هم در مسئله فردی و هم اجتماعی صدق خواهد کرد، گفت: در مسائلی مانند نماز و روضه اگر کسی کوتاهی کند، حرام شرعی انجام داده و لذا حجاب نیز همین گونه است.

عزیزی به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: فتنه بعدی فتنه ناکارآمدی دولت خواهد بود امروز فضای مجازی را نگاه کنید و ببینید که حتی کشورهای اروپایی به ناکارآمدی دولت ورود کرده‌اند. همه می‌دانیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارند و فرمودند که گره‌های کور گذشته به واسطه این دولت باز شد.

وی افزود: میلیاردها دلار پول در کشور حبس شده و اگر در دست دولت خدوم بود به بهترین نحو خرج می‌شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنران خودشان کارهای دولت را برشمردند و این نشان می‌دهد که کار دارد انجام می‌شود اما رسانه‌ها کارهای دولت را نمایش نمی‌گذارند.

منبع: مهر