گزارش ۱۴۰۱ فلای‌تودی منتشر شد

پلتفرم فروش خدمات مسافرت «فلای‌تودی» گزارش سال 1401 خود را منتشر کرد.

فلای‌تودی در این گزارش می‌گوید در سال 1401 امکان رزرو آنلاین بیش از 1.5 میلیون هتل و اقامتگاه را در نقاط مختلف دنیا و همچنین بلیت پرواز 900 شرکت هواپیمایی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

فلای‌تودی از 7 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و بیشتر روی بخش فروش به کسب‌وکارها (B2B) فعال است. اکنون این پلتفرم یک شرکت 305 نفره است و در گزارش خود ذکر کرده در سال 1401، تمرکز بیشتری بر توسعه بازار B2C کرده است؛ شاید تبلیغات گسترده خیابانی اخیر این شرکت شاهد این مدعا باشد.

در ابتدای این گزارش آماری از این پلتفرم آمده است.

فلای‌تودی در گزارش خود آماری از رشد فروش آورده است. بر این اساس ارزش ریالی فروش بلیت هواپیما داخلی و خارجی این پلتفرم در سال 1401 نسبت به سال 1400، رقم 129 درصد رشد داشته است.

همچنین در بخش دیگری از گزارش میزان رشد هر کدام از پروازهای داخلی و خارجی به تفکیک آمده است.

این شرکت در گزارش خود عنوان کرده فروش هتل مقاصد داخلی و خارجی نیز 340 درصد رشد داشته است.

فلای‌تودی پرفروش‌ترین ایرلاین‌ها را نیز به تصویر کشیده است.

اکثر کاربران فلای‌تودی را گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال و پس ‌از ‌آن گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال تشکیل می‌دهند. همچنین میزان کاربران مرد این پلتفرم در مقایسه‌ با میزان کاربران زن ۶۰ به ۴۰ درصد است.

گزارش فلای‌تودی نشان می‌دهد بیشترین کاربران این پلتفرم به ترتیب در تهران، مشهد، شیراز و سپس اصفهان و کرج هستند.

فایل کامل PDF گزارش 1401 فلای‌تودی را از اینجا دریافت کنید.

منبع: استارتاپ 360

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.