نحوه صدور مجوز نانوایی‌ها در همدان اصلاح می‌شود

نحوه صدور مجوز نانوایی‌ها در همدان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امشب در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان با اشاره به کاهش سهمیه آرد برخی از نانوایی‌ها اظهار کرد: کمیته‌ای تخصصی کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها را بررسی می‌کند که در صورت اشتباه سهمیه‌ها اصلاح خواهد شد تا نانوایی‌ها دچار مشکل نشوند.

وی گفت: با توجه به فصل کشاورزی در روستاها کاهش آرد نانوایی‌های مسیر روستاها اصلاح می‌شود، در سطح شهر نیز باید سهمیه نانوایی‌های مسیر گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کاهش پیدا نکند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه بازرسی و نظارت از نانوایی‌ها بر اساس برنامه مشخص انجام می‌شود و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد افزود: نانوایی‌ها که قصد جابجایی دارند برای دریافت سهمیه آرد نانوایی باید با کارگروه آرد و نان هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه در بعضی نقاط شهر تراکم نانوایی و در بعضی مناطق شهر کمبود نانوایی داریم اظهار کرد: متاسفانه در چند دهه گذشته در صدور مجوز نانوایی‌ها خوب عمل نشده و این روند باید اصلاح شود.

ربانی‌مهر تأکید کرد: در کارگروه آرد و نان شهرستان نحوه فعالیت نانوایی‌ها در مناطق مختلف بر اساس جمعیت و تعداد نانوایی بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

پایان پیام/3140

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.